Fitshaker

Každý deň je zo mňa iná žena

Klient

Fitshaker / Peter Švaral, Katarína Rakúsová

Tím

Soňa Čásárová
Veronika Holásková
Iva Hornická Pacoňová
Michal Hornický
Dominik Herceg

O kampani napísali

Stratégie

Viac než 26 000 zapojených žien do Novoročnej výzvy Fitshaker

Najväčšie slovenské online fitko Fitshaker spúšťa každoročne komunikáciu k Novoročnej výzve. Je to 50-dňový cvičebný program, vďaka ktorému môžu ženy nielen schudnúť, či vyformovať postavu, ale aj začať sa lepšie stravovať a úplne zmeniť svoj doterajší spôsob života. Našou úlohou bolo vytvoriť akvizičnú kampaň, ktorá motivuje ženy zapojiť sa do Novoročnej výzvy.

Ústredným motívom kampane sa stala celková premena, ktorú ženy vďaka výzve zažijú. Zapojenie sa do programu totiž ženám neprinesie len fyzickú premenu, ale aj zmenu mindsetu a prehodnotenie priorít. Inými slovami, bude z nich každý deň iná, sebavedomejšia, šťastnejšia a viac fit žena!

V kampani sme oživili známy retro song

Launch kampane prebehol v prvých dňoch nového roka, kedy si všetci dávame predsavzatia a internet je plný „new year, new me“ statusov. Aby sme ženy motivovali splniť si svoje predsavzatie o krajšom a štíhlejšom „ja“, vytvorili sme Fitshaker hymnu. Známu pieseň Evičky Mázikovej s názvom Iná žena sme pretextovali tak, aby hovorila o postupnej premene, ktorou si žena počas Novoročnej výzvy prejde.

Ženy sa s kampaňou stotožnili natoľko, že tvorili vlastný obsah

Launch kampane prebehol v prvých dňoch nového roka, kedy si všetci dávame predsavzatia a internet je plný „new year, new me“ statusov. Aby sme ženy motivovali splniť si svoje predsavzatie o krajšom a štíhlejšom „ja“, vytvorili sme Fitshaker hymnu. Známu pieseň Evičky Mázikovej s názvom Iná žena sme pretextovali tak, aby hovorila o postupnej premene, ktorou si žena počas Novoročnej výzvy prejde.

Kampaň prebiehala na Slovensku aj v Čechách

Pre český trh sme pripravili originálnu, českú verziu piesne. Súčasťou kampane bolo okrem 30 sekundového TV spotu aj dlhšie, minútové video pre online, ktoré sme rozkúskovali aj do instagramových video formátov. Nechýbal ani rádio spot a online vizuály.