DOCK7

Pivovar na promenáde

Klient

Medusa Restaurants

Tím

Ivana Hornická Pacoňová
Michal Hornický
Veronika Holásková
Nina Kališová

V industriálnej budove Sklad č. 7 na dunajskom nábreží otvorila najväčšia slovenská gastronomická skupina Medusa Restaurants nový gastronomický koncept. Verejnosť  tak môže vkročiť do tejto národnej pamiatky po dlhých rokoch. Srdcom projektu je pivovar, ktorý ponúka pestrú paletu pív, doplnenú o jedinečné chute z grilu a špeciálnej pece s udiarňou.

Keďže reštaurácia s pivovarom DOCK7 vznikla na promenáde pri obľúbenom nákupnom centre plnom módnych značiek, rozhodli sme sa v úvodnej kampani prepojiť jazyk módy s gastronómiou. Medusa Restaurants tak jasne komunikuje, že nejde o klasickú piváreň zameranú primárne na mužov, ale o miesto, ktoré osloví aj dámy, rodiny a skupiny priateľov, ktorí si chcú vychutnať jedlo a výnimočné pivá v modernom a štýlovom prostredí historickej budovy.

Moderný pivovar by nemal byť striktne maskulínnym priestorom. Na Slovensku tvoria ženy približne 30 % spotrebiteľov piva, čo podčiarkuje ich význam v tomto segmente. Preto kampaň spája gastronómiu s módou, aby pivovarnícke prostredie predstavila v novom svetle.

Pre DOCK7 sme vytvorili aj logo a vizuálnu identitu. Okolie pivovaru má bohatú históriu. V minulosti tu prebiehal Medzinárodný dunajský veľtrh a významnú úlohu zohrávala aj železničná trať vedúca popri Sklade č. 7. Pri návrhu loga sme preto pracovali s geometrickými písmenami s dvojitou linkou, ktoré symbolizujú prepletanie ciest obchodníkov a návštevníkov v minulosti i dnes.