Nemocnica Bory

Náborová kampaň

Klient

Penta Hospitals Nemocnica Bory / Alex Briffa, Jana Palenčárová

Tím

Ivana Hornická Pacoňová
Michal Hornický
Karin Hykšová
Veronika Holásková
Dominik Herceg

Ocenenia

Zlatý Středník - 3 miesto
Recruitment Academy Awards - 2. najlepšia náborová kampaň roka
PROKOP - shortlist

Nemocnica Bory bude po otvorení predstavovať to najlepšie, čo pacienti a medicínsky personál na Slovensku nájde. Prinesie silný dôraz na pacientsky orientovanú zdravotnú starostlivosť, unikátne interné procesy a špičkové technologické vybavenie. 

Po dokončení tak bude najmodernejšou nemocnicou na Slovensku, ktorú môžu využívať poistenci všetkých zdravotných poisťovní. Spolu s blížiacim sa termínom jej otvorenia, súvisí aj nábor a výber správneho nemocničného personálu. 

V dobe, kedy v našom zdravotníctve chýba čoraz viac nemocničného personálu, nás preto klient poveril mimoriadne náročnou úlohou – vytvorením employer branding kampane, vďaka ktorej obsadí 1 400 pracovných miest lekármi, sestrami, ošetrovateľským personálom, ako aj ďalšími pracovníkmi prevádzky.

 

„Kreatívny koncept sme pred spustením testovali na vzorke lekárov a sestier, s ktorými už počítame v novej nemocnici. Kampaň sa u nich stretla s mimoriadne pozitívnym ohlasom, čo nás utvrdilo, že bude tou správnou voľbou pri hľadaní personálu, ktorý sa nebojí nových výziev a chce byť nositeľom zmeny v slovenskom zdravotníctve.“

Pri samotnom výbere kreatívneho konceptu nás zároveň oslovila jeho veľká rozvíjateľnosť až do fázy, kedy nemocnica bude v plnej prevádzke.“

Alex Briffa, Marketing Lead Penta Hospitals

Keďže Nemocnica Bory prinesie množstvo inovácií aj v pracovných procesoch, je dôležité, aby ľudia, ktorí v nej budú pracovať, mali chuť učiť sa nové „best practice“ medicíny a neboli zaseknutí v starých spôsoboch práce. Pacienta musia klásť na prvé miesto a byť empatickí.

Aby sme našli moderne zmýšľajúcich odborníkov, ktorí svoju prácu vnímajú ako poslanie, rozhodli sme sa im povedať, že v Nemocnici Bory budú mať možnosť nielen liečiť pacientov s tými najťažšími diagnózami, ale podieľať sa aj na systémovej zmene. Vďaka práci v najmodernejšej nemocnici budú mať totiž možnosť meniť reputáciu slovenského zdravotníctva.

Preto v kampani „Lepšia starostlivosť môže byť vaša práca“ poukazujeme na rôzne situácie, ktoré môžu nastať práve zásluhou nového nemocničného personálu.

Súčasťou kampane je aj séria online videí, ktoré vyzývajú lekárov, sestry a pracovníkov prevádzky, aby stali sa súčasťou najlepšej nemocnice v krajine a priložili ruku k pozitívnej zmene v zdravotníctve. Online vizuály a videá dopĺňa outdoor na frekventovaných lokalitách v rámci Bratislavy a MHD.

 

„Aj keď kampaň ešte stále prebieha, už teraz môžeme povedať, že ňou oslovujeme vhodných kandidátov. Asi 2/3 všetkých životopisov je relevantných, z čoho tretina predstavuje záujemcov o ošetrovateľské pozície. Zabezpečiť dostatočný počet sanitárov, praktických sestier či zdravotníckych asistentov je pre fungovanie nemocnice kľúčové.“

Alex Briffa, Marketing Lead Penta Hospitals