V industriálnej budove Sklad č. 7 na dunajskom nábreží ožil nový gastronomický koncept. Najväčšia slovenská gastronomická skupina Medusa Restaurants tu otvorila moderný pivovar spojený s reštauráciou, čím verejnosti sprístupnila interiér tejto národnej pamiatky po dlhých rokoch. Srdcom projektu je pivovar, ktorý ponúka pestrú paletu pív, doplnenú o jedinečné chute z grilu a špeciálnej pece s udiarňou.
Keďže DOCK7 vznikol na promenáde pri obľúbenom nákupnom centre plnom módnych značiek, rozhodli sme sa v úvodnej kampani prepojiť jazyk módy s gastronómiou. Medusa Restaurants tak jasne komunikuje, že nejde o klasickú piváreň zameranú primárne na mužov, ale o miesto, ktoré osloví aj dámy, rodiny a skupiny priateľov, ktorí si chcú vychutnať jedlo a výnimočné pivá v modernom a štýlovom prostredí historickej budovy.
Moderný pivovar by nemal byť striktne maskulínnym priestorom. Na Slovensku tvoria ženy približne 30 % spotrebiteľov piva, čo podčiarkuje ich význam v tomto segmente. Preto kampaň spája gastronómiu s módou, aby pivovarnícke prostredie predstavila v novom svetle.
Pre DOCK7 sme vytvorili aj logo a vizuálnu identitu. Okolie pivovaru má bohatú históriu. V minulosti tu prebiehal Medzinárodný dunajský veľtrh a významnú úlohu zohrávala aj železničná trať vedúca popri Sklade č. 7. Pri návrhu loga sme preto pracovali s geometrickými písmenami s dvojitou linkou, ktoré symbolizujú prepletanie ciest obchodníkov a návštevníkov v minulosti i dnes.