Allianz

Bucket List Blue Grandma

Ocenenia

PROKOP - 2. miesto (Digital PR)

Väčšina ľudí sa poisťuje kvôli strachu. Pretože, „čo, ak“. Dobré poistenie však môže byť aj motiváciou hodiť strach za hlavu a užívať si život bez obáv. Aj preto Allianz v rámci svojej globálnej stratégie dlhodobo posmeľuje ľudí, aby žili život naplno.

Aby sme ľuďom ukázali, že s Allianzom si môžu trúfnuť zažiť aj to, na čo doposiaľ nenašli odvahu, spojili sme sa s influencerkou, ktorá by dôvodov na obavy mohla mať hneď niekoľko. S granfluencerkou Blue Grandma. Známa babička si vo svojich 90 rokoch začala plniť zoznam snov, ktoré vždy chcela zažiť a stala sa inšpiráciou pre mladých.

Kampaň odštartovala videom, v ktorom babička vyskúšala let balónom. Okrem toho sa odvážila vysadnúť na koňa a so svojím vnukom, Marekom Pupákom, sa previezla v motokárach. Ide o sny, ktoré skutočne mala na svojom bucket liste.