DNA ERA

Čo oči nevidia, to zistí DNA test

Klient

Michaela Šišková
Jakub Šiška,
Ewa Golinska
Lucia Martinová

Tím

Michal Hornický
Iva Hornická Pacoňová
Veronika Holásková
Soňa Čásárová
Dominik Herceg

Nasadenie

Slovensko, Česko, Poľsko

DNA testy na genetické predispozície sú špecifický produkt, ktorý si vyžaduje väčšiu dávku vysvetľovania. Aby sme priblížili cieľovej skupine, čo všetko môžu vďaka testom o sebe a svojich blízkych zistiť, rozhodli sme sa využiť vizuálne podobnosti medzi rodinnými príslušníkmi. Tieto gény sú totiž viditeľné na prvý pohľad.

S blízkymi však môžeme mať toho spoločného oveľa viac, než len modré oči, kučeravé vlasy či medzierku medzi zubami. Napríklad náchylnosť na rozličné ochorenia, sklony k potravinovým intoleranciám, či dokonca talent na šport. A práve tieto skryté podobnosti dokáže odhaliť DNA test.

Dôležitou úlohou kampane bolo predstaviť DNA testy na novom poľskom trhu, kde produkt a značka ešte nemajú vybudovanú znalosť. Kampaň preto niesla ľahko pochopiteľný a zároveň výrazný odkaz.

Kampaň sa zameriavala na cieľovú skupinu, pre ktorú môžu byť DNA testy najprínosnejšie – na tridsiatnikov. Práve oni sú tí, koho môže najviac zaujímať, aké gény mohli zdediť po svojich rodičoch, ako aj to, čo môžu odovzdať svojim deťom. Čím viac členov rodiny si DNA test spraví, tým komplexnejšiu informáciu o zdraví získajú.

Kampaň prebiehala primárne v online priestore a bola doplnená aj o rádio, outdoor a print. Jej súčasťou boli aj spolupráce s influencermi.

Dosiahnuté výsledky:

Kampaň prekonala stanovené KPIs v počte leadov vo všetkých troch krajinách. Na úplne novom a navyše mimoriadne konzervatívnom poľskom trhu sme tento cieľ kampane naplnili na 180 %.