Harold's Barber & Tattoo

HealthCut

Klient

Ivan Chlpík, Harold‘s

Tím

Michal Hornický
Iva Hornická Pacoňová
Dominik Herceg
Ladislav Hubáček

O kampani napísali

TV Markíza, Rádio Slovensko, TV Ružinov, Ads of the World, AdForum, ACT Responsible, Marketing and Media, Stratégie

Ocenenia

EPICA Awards - Finalist
Caples Awards - Bronz
MAD STARS - 4 x Shortlist
Zlatý Klinec - bronz
PHNX Awards - Shortlist
MUSE Creative Awards - 3 x Zlato, 1 x Striebro
Graphis - Silver

V Bratislave je barbershop doslova na každom kroku a ich komunikácia je takmer identická. Väčšinou spočíva v spolupráci s rôznymi rapermi, influencermi a inými celebritami, pričom svoje služby prezentujú barbershopy najmä ako nástroj na skrášlenie zovňajšku.

Aby sme barbershop Harold’s vyčlenili z davu a zviditeľnili ho, vytvorili sme kampaň, ktorá poukázala na skutočnosť, že návšteva barbera môže nielen skrášliť zovňajšok, ale aj ochrániť zdravie.

V minulosti vykonávali barberi drobné chirurgické zákroky, kvôli čomu sa pred ich prevádzkami hromadili použité obväzy. Typická bielo-modro-červená výstrč, ktorá označuje barbershopy po celom svete, je odkazom na túto zdravotnícku históriu barberstva.

Kliešťovú sezónu, ktorá u nás z roka na rok naberá na sile, sme využili na to, aby sme predstavili nový unikátny strih s názvom HealthCut.

Súčasťou kampane bol aj prvý Lesný barbershop

Aby sme ochránili najohrozenejšiu skupinu ľudí, turistov, otvorili sme barberhop priamo pri lesnom chodníku. Počas jedného víkendu sa mohli turisti nechať ostrihať priamo v lese, cestou na turistiku. Do lesného barbershopu sme ich pozývali cez najobľúbenejšie turistické skupiny na Facebooku.

Takmer dvojnásobná návštevnosť barbershopu

Kampaň vzbudila záujem verejnosti aj médií a HealthCut sa rýchlo stal najobľúbenejšou službou barbershopu. Návštevnosť narástla vďaka kampani takmer dvojnásobne (+39,8 % nárast v počte pravidelných zákazníkov). Barbershop dokonca musel rozšíriť svoj tím o nového zamestnanca, aby dokázal pokryť zvýšený záujem o svoje služby.

Fun Fact

Kampaň zaujala aj manažéra celosvetovo známeho rapera Machine Gun Kelly, ktorý barberhopu Harold’s navrhol spoluprácu v rámci umelcovho európskeho turné.