Ako robíme

Sociálne siete

Sociálne siete

Kto dnes nie je na sociálnych sieťach, akoby ani nebol. Lenže, ako tvoriť obsah, ktorý prináša výsledky v rýchlo meniacom sa digitále?

Aby vám publikovaný obsah na sociálnych sieťach prinášal želané výsledky, je nevyhnutné plánovať vopred a prihovárať sa vášmu publiku spôsobom, aký mu je blízky. Práve na to slúži social media stratégia.

Je to súbor konkrétnych krokov a aktivít, ktoré značka potrebuje podniknúť, aby v prostredí sociálnych sietí konzistentne rástla. A to s ohľadom na špecifiká jej cieľových skupín ako aj samotných sociálnych sietí.

Pretože to, čo platí na Facebooku, nefunguje na Instagrame, a už vôbec nie na LinkedIne alebo Tik Toku. Buďte však bez obáv, nie je nutné byť na všetkých.

Radi vám odporučíme, ktoré sociálne siete sú pre vašu značku skutočne relevantné a pomôžeme s tvorbou, ako aj publikovaním obsahu či nastavovaním reklám.

Neváhajte nás osloviť, ak potrebujete:

  • Vytvoriť dlhodobú social media stratégiu
  • Pomôcť so správou social media profilu
  • Vytvoriť social media kampaň
Máte záujem
s nami spolupracovať?
Dohodnime si stretnutie.

Vytvorili a spravovali sme prvý zdraviu prospešný LinkedIn profil

Na žiadnej inej sieti nie sme natoľko konfrontovaní s produktivitou či pracovnými úspechmi iných ľudí než na LinkedIne. Aj kvôli tomu môžu niektorí ľudia nadobudnúť ľahšie dojem, že by mali v práci zabrať ešte viac. Na sociálnej sieti podporujúcej karierizmus sa preto zdravotná poisťovňa Dôvera začala starať o to, aby to Slováci s pracovným nasadením zbytočne neprepálili a neprivodili si zdravotné problémy.

Jej prítomnosť na LinkedIne tak dostala jasný zmysel, ktorému zodpovedal aj tvorený obsah. Vďaka dobre nastavenej stratégii sa z Dôvery stal líder vo svojom segmente.

Na Facebook a Instagram sme priniesli viac pohodičky

Viete, čo si ľudia najčastejšie povedia, keď im je príjemne? Predsa, „to je pohodička!“ A keďže obľúbená slovenská značka Tuli prináša prostredníctvom svojich produktov do života ľudí práve tento pocit, z pohodičky sme urobili kľúčový prvok ich komunikácie. Prinášame ju online užívateľom prostredníctvom rozmanitého obsahu na Facebooku a Instagrame.

Súčasťou našej spolupráce s Tuli sú aj taktické sezónne kampane ako napríklad Black Friday.

Pravé svetové špeciality sme naučili variť aj tých, čo sú na varenie ľaví

Značka Freshery predstavila Slovákom unikátne meal kity. Ide o boxy s presne naváženými surovinami, z ktorých doma uvaríte dané jedlo podľa priloženého receptu. V kampani preto poukazujeme na to, že variť s Freshery zvládne aj ten, kto s varením nemá príliš veľa skúseností.

Katarína Beličková
Dôvera

Kombinácia správne zvolenej kreatívy a strategického uchopenia komunikácie sa pre nás ukázal ako veľmi vhodný krok. Tím z Kreatívnej Dvojice pre nás zastrešil niekoľkoročnú komunikáciu na sociálnej sieti LinkedIn. Určite treba vyzdvihnúť odbornosť, remeselné a exekučné spracovanie kampaní, ktoré sme spoločne realizovali. Oceňujem ich ľudský prístup, trpezlivosť a samostatnosť.