Ako robíme

Kampane

Kampane

Niekedy produktové, potom imidžové, inokedy zas spoločensky zodpovedné či náborové. Nezáleží na tom, čo chcete odkomunikovať a akej cieľovej skupine. Reklamné kampane od nás sú vždy kreatívne a čo je najdôležitejšie, prinášajú reálne výsledky.

Expect the unexpected

Reklamu vnímame ako nástroj, cez ktorý môžeme ľudí nadchnúť, prekvapiť, šokovať a to v tom najlepšom slova zmysle. K zadaniam od našich klientov preto nikdy nepristupujeme genericky, ale práve naopak. Každé zadanie je unikátnou príležitosťou vytvoriť niečo nové, jedinečné, čo má ambíciu predčiť vaše očakávania a očakávania vašich zákazníkov.

Princípy, ktorými sa riadime

Unexpected Originality
Neuspokojíme sa s prvým nápadom a nerobíme riešenia cez šablónu. Naopak, hľadáme stále nové cestičky ako vytrieskať zo zadania maximum.

Unexpected Creativity
Aj to najnudnejšie zadanie vnímame ako príležitosť ako urobiť dieru do sveta. Žiadne zadanie pre nás nie je príliš malé na to, aby z neho nemohla byť veľká vec.

Unexpected Resposibility
Uvedomujeme si, že reklama dokáže ovplyvňovať verejnú mienku. Každý nápad prezentujeme klientom až po zvážení všetkých za a proti a ak vidíme v riešení potenciálne riziká, otvorene o nich komunikujeme.

Unexpected Results
Dobre premyslená kampaň dokáže toho priniesť oveľa viac než len zvýšený záujem o vaše produkty a služby. Niekedy ani my sami neveríme, čo všetko. Ale práve to nás na našej práci tak veľmi baví.

Ozvite sa nám
Nechajte sa prekvapiť, čo vymyslíme pre vás.

Kampaň pre Fitshaker pobláznila ženy natoľko, že skladali vlastné texty piesne

Našou úlohou bolo namotivovať ženy, aby sa zapojili do 50-dňovej novoročnej fitnes výzvy, vďaka ktorej môžu deň čo deň pracovať na svojom krajšom a zdravšom ja. V rámci kampane sme preto vytvorili Fitshaker hymnu, pieseň zachytávajúcu rôzne situácie, ktorými si každá žena počas mesiacov cvičenia prejde.

Vďaka tomu sa ženy s kampaňou stotožnili natoľko, že skladali vlastné texty piesne. Dokonca aj v nárečí. Fitshaker vďaka kampani zaznamenal najviac registrácií do programu v celej histórii novoročnej výzvy.

Barbershop Harold‘s musel kvôli kampani prijať ďalšiu barberku

Kampaň HealthCut spôsobila, že sa barbershopu nahrnulo toľko objednávok, že musel rozšíriť tím. Ako sa to podarilo?

Na rozdiel od prvoplánových spoluprác s celebritami sme sa v kampani zamerali na ochranu zdravia. Vedeli ste, že barberi v minulosti nielen upravovali vlasy či brady, ale vykonávali aj drobné chirurgické zákroky? S ochranou zdravia tak majú veľa spoločného. V období vysokého výskytu kliešťov preto barbershop Harold‘s začal ponúkať špeciálny pánsky strih s názvom HealthCut.

Viac o tom, ako sa nám podarilo dosiahnuť takmer 40%-ný nárast pravidelných zákazníkov sa dočítate tu.

Kampaň Ortodoncie Klostermann sa dostala až do Thajska

Z jedného bigboardu v Bratislave sme vytvorili kampaň s celoslovenským dosahom, o ktorej navyše písalo aj niekoľko zahraničných médií. Bavili sa na nej dokonca aj fanúšikovia populárneho portálu 9Gag.

Dôležitejšie však je, že zubnej klinike priniesla až 275 % nárast záujemcov o neviditeľný strojček, bezplatné PR a cieľová skupina mladých ľudí jej venovala neuveriteľných 1000 hodín pozerania na sociálnej sieti TikTok. Podrobnejšiu prípadovú štúdiu vrátane kampaňových výsledkov si môžete pozrieť tu.

Peter Švaral
CEO Fitshaker

Kreatívna Dvojica sú parťáci, ktorým záleží na výsledku a sú ochotní púšťať sa aj do náročnejších nápadov. A presne takýto drive predsa od agentúry očakávate, nie?